دختری که....

دخترے که خودشـو واسه" عشقـش " لوس نکنـه که عاشق

 

نیسـت باید سـر به سر عشـقش بزاره شیرینـی رابطه و عشـق

 

به هـمین شیطنـت ها و دیونه بازی هاسـت بعضی وقت ها قربون

 

صدقه و عزیزم و قسم و آیه جواب نمیده یه موقع هایی باید به

 

عشقت بگی بابا بیشور بفهم دوست دارم

 

اس ام اس

 

به سلامتی ...دختر و پسرایی که خیلی خاکین. . .

 

 

 

دل کسی رو نشکستن ولی دلشونو شکوندن. . .

 

 

 

هیچوقت به کسی خیانت نکردن ولی خیانت دیدن. . .

 

 

 

به سلامتی اینا که نخواستن کسی رو ناراحت کنن چون وجدان داشتن. . .

 

 

 

به سلامتی همچین ادمایی که هنوزم هستن

نمی دانم از فراق تو بنالم یا از غریبی خودم؟

نمی دانم تو را بخوانم که برگردی یا خودم را دعا کنم که بیایم؟

از این بنالم که نیستی یا از آن بنالم که چرا هستم؟

هیچ میگویی اسیری داشتی حالش چه شد؟

خسته من نیمه جانی داشت احوالش چه شد؟

دلم تنگ است نمیدانم زتنهایی پناه آرم کدامین سو

پریشان حالم و بی تاب میگریم

و قلبم بی امان محتاج مهر توست

نمی دانی چه غمگین رهسپار لحظه های بی قرارم

من به دنبال تو هم چون کودکی هستم مریمم

وقتی زیر درخت باهات نشسته بودم هیچ موقع به روز جدایی مون فکر نمی کردم

 

خیلی دوست داشتم برات میمردم.یادته چه خاطره هایی باهم داشتیم ولی تو گذاشتی رفتی و همه رو باخودت بردی.

 

نمی دونی چقدر داغونم هر روز یادم می افته که باهم قول و قرار گذاشتیم هیچ وقت از یاد هم نریم.

 

یاد حرفات که می افتم دونه دونه اشکام از روی گونه هام میریزه زمین.بهم می گفتی تا ابد مال منی یه لحظه نباشی میمیری.

 

برو منو تنها بذار بذار به حال خودم بمونم ولی اینو بدون که همیشه یه نفر هست که خیلی دوست داره هر جا که باشی همیشه به یادته.

 

میدونم برمیگردی پس میشینم منتظرت تا برگردی.

 

برگردی

 



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت17:23---11 آذر 1393

وبت قشنگه موفق باشید.به وب من هم سر بزنید و نظر بدید

پاسخ:مرسی ابجی



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:, | 10:36 | نویسنده : نویسنده: مـــحــمـــــدکــــازرانی |